JE HUISHOUDEN ORGANISEREN
Je huishouden organiseren is naast je professionele activiteit een fulltime job. Het gaat zowel om koken, wassen en plassen als tijd voor de kinderen, hobbies, gezinsactiviteiten, …
Hoeveel tijd heb je beschikbaar en hoe wordt die tijd besteed? Wie doet wat wanneer?
JE WERKTIJD ORGANISEREN
Ben jij tot ‘s avonds laat je administratie nog aan het verwerken omdat je er overdag niet toe komt? Moet je op het einde van de dag opnieuw vaststellen dat je dagindeling te vol gepland was? Door je de activiteiten in een overzicht te zetten, worden de knelpunten duidelijk alsook de oplossing.
Welke opdrachten/activiteiten moet jij doen?
Kunnen er taken geschrapt worden of door iemand anders opgenomen worden?
Wat zijn de prioriteiten?
Hoe leer je beter plannen en tijd inschatten?
Hoe ga je bewuster om met je portemonnee?
BUDGETCONTROLE
Hoe vaak ga jij naar de supermarkt? Elke dag, 1 of 2 keer per week of om de 2 weken?
Door bewuster met aankopen om te gaan, bespaar je geld en tijd.
Ik kijk graag met je mee hoe de zaken anders kunnen, waardoor jij meer overzicht, tijd en grip op je tijdsbesteding en budget krijgt.